De Oceaan vanuit onze kamer - Reisverslag uit Virginia Beach, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu De Oceaan vanuit onze kamer - Reisverslag uit Virginia Beach, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu

De Oceaan vanuit onze kamer

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

31 Januari 2014 | Verenigde Staten, Virginia Beach

Dus zoals beloofd hier het blog van vandaag, dan zijn we weer helemaal bij. We zitten nu in VA Beach met uitzicht op de oceaan.

Vanmorgen rustig uit Washington vertrokken, kwamen onderweg nog het Pentagon tegen dus toch nog geprobeerd het op de foto te zetten, je kunt er niet heen, maar ach, toch leuk om te zien van een afstand.

Daarna een korte tocht van Washington naar Virginia Beach langs de grote havens van Norfolk, waar de mamoet tankers de oceaan op gaan door tot aan het strand. We hebben een leuk hotel aan het strand met een balkon zodat ze zicht hebben op het water, lijkt wel of we weer op Texel zijn maar dan anders. !!

Eerst een standwandeling gemaakt, en het strand was helemaal voor ons alleen, dus alleen onze voetstappen in het zand. Was heerlijk en fris, daarna gegeten bij de Apple Bee's en nu even nog wat wassen, koppie thee drinken en straks nog zwemmen in het binnenbad !!!

Voor jullie een fijne vrijdag, al weer bijna weekend en dan wordt onze Julia Astrid 4 jaar en mag ze eindelijk naar school, ze kan niet wachten. Wel verwacht ze dat de liedjes een beetje saai zullen zijn op die "grote school" we lagen in een deuk toen ze dat ons even kwam meedelen.

Groeten Jan en Anneke

• 31 Januari 2014 - 09:35

Sam:

Jullie ook nog een fijne vrijdag en geniet er nog even van.
    De weken vliegen voorbij .

Groetjes Ernst,Sam,Kely,Esmee en Tessel