Verder naar beneden met een stijgende temperatuur - Reisverslag uit Wilmington, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu Verder naar beneden met een stijgende temperatuur - Reisverslag uit Wilmington, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu

Verder naar beneden met een stijgende temperatuur

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

01 Februari 2014 | Verenigde Staten, Wilmington

Hoi allemaal,

Julia van harte gefeliciteerd hoor met je verjaardag, we hopen dat je een hele leuke dag zult hebben en dat je maar veel cadeautjes mag krijgen !!!

Ja, dit is wel het blog van vrijdag 31 januari maar bij jullie is het op dit moment al 1 februari dus ach, we zijn er op tijd bij met de felicitaties moet je maar denken.

Vandaag een rustige dag, eerst lekker op ons balkon met een bakkie koffie zitten te genieten van de opkomende zon. Het was al te merken dat het niet meer zo bitter koud was en de temperatuur bleef, met het stijgen van de gereden kilometers, door stijgen. We wilden eigenlijk over de kustweg rijden maar deze was nog niet goed begaanbaar dus gekozen voor een alternatief en ook dat was wederom de moeite waard, dus geen spijt.

Wel zijn we nu weer bij de kust beland, omdat de verwachting is dat de kustweg vanaf hier wel begaanbaar is en het is toch echt de bedoeling dat we nog een stuk langs de kust gaan afzakken, moet ook erg mooi zijn dus we gaan het morgen proberen.
We zitten nu in de staat Noord Carolina net buiten de plaats Wilmington in een zeer groen gebied, weel bomen, wijngaarden en pindaboeren.

Nu nog lekker ff hangen CNN kijken en vroeg naar bed.

tot morgen, groeten Jan en Anneke