Port Charlotte - Reisverslag uit Port Charlotte, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu Port Charlotte - Reisverslag uit Port Charlotte, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu

Port Charlotte

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

13 Februari 2014 | Verenigde Staten, Port Charlotte

Hoi allemaal,

Zo goed als ik op 11 februari was zo sloom op de 12de . Maar goed ik wil het toch tot een goed einde brengen, want die is nu toch echt wel in zicht.
Daarom toch nog een blog van dinsdag 12 februari.

We zijn uit Clear Water vertrokken en nog 2 uur naar beneden gereden naar Port Charlotte, een plaats waar we graag terugkomen. Wel in een ander hotel deze keer, maar verder nog steeds een van de betere plekken om te zitten in Florida. Het was prachtig weer dus we zijn tot heel laat buiten gebleven, genoten van de zon en de hoge temperatuur. Het was heerlijk. vandaar dus ook geen blog en ook vanochtend wilde we snel naar het strand want het werd in de loop van de ochtend al slecht, zo gaf de weerman aan.

Ook nog even een foto gemaakt van onze achterburen hier bij het hotel. Zo moeilijk als wij in Nederland doen over vuurwerk, zo makkelijk zijn ze hier. Er staat een groten vuurwerkwinkel achter ons hotel en echt vlak er achter hoor, en ze zijn elke dag open tot 10 uur !!!

We zaten 's avonds nog even bij het buitenzwembad met mensen te praten die kwamen net uit de sneeuw en de vorst hier aan, we weten wat ze hebben meegemaakt, want ook wij waren in die staten. Er waren, zoals je op de nummerplaten hier mooi kunt zien, een hoop mensen die de kou en de sneeuw ontvluchten.

Verder weinig tot niets gedaan, moet ik eerlijk zeggen en het was heerlijk. Dus tot het volgende blog, die ik meteen ga maken als Jan de foto's heeft opgeladen, maar die luilak heeft weinig zin om van het bed af te komen !!!

Spreek jullie weer, groeten Jan en Anneke