Weer thuis - Reisverslag uit Nagele, Nederland van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Nagele, Nederland van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

14 Februari 2014 | Nederland, Nagele

Hoi allemaal,

Voor de allerlaatste keer dan nog een blog. Je kunt geen open einde laten, heb ik een hekel aan in een boek of film dus ook bij het blog.

We zitten op dit moment lekker thuis, net even chinees gehaald, kon de moed nog niet vinden om te gaan koken. We zijn donderdag in de loop van de ochtend naar Maimi vertrokken door de Everglades, nog 1 keer gestopt om wat rond te lopen, zag net wel aan de foto dat ik aardig op gewicht ben gebleven, NOT>> Ik wist het ook wel, zie er uit als Holland swelvaren. Maar ach, ik heb een jurkje gekocht te mooi om te laten hangen en ik pas het NET NIET !!!! Dus dat gewicht komt ook wel weer goed. Maar wat hebben we genoten en we hopen jullie een beetje met ons !!!

We hebben de auto ingeleverd en nog een foto van Miami gemaakt en voor je het weet sta je dan weer in Parijs, we hebben een heel goede vlucht gehad dus ze hebben wel wat goed gemaakt ten opzichte van de heenreis. Daarna directe aansluiting naar Amsterdam waar Arjan ons kwam ophalen.

Eerst even een paar uur geslapen en proberen weer zo snel mogelijk in het ritme te komen van de tijden aan deze kant van de wereld.

Iedereen bedankt, die ons geholpen heeft om zo lang weg te kunnen, of het nu oppassen op de hond was, of op het huis, bedrijf en de katten, ons halen en brengen, ons gastvrij ontvangen in eigen huis, collega's die werk over nemen, een baas die het goed vindt dat je zo lang gaat.
IEDEREEN BEDANKT.

Een hele lieve groet van ons beide in de dit laatste blog,

Jan en Anneke
Een lieve laatste groet op het

• 14 Februari 2014 - 20:26

Joke:

Welkom thuis. Morgen lekker genieten van de 1500 meter ( om half drie).

• 14 Februari 2014 - 22:02

Wilco:

welkom thuis, tot volgende week!!!!!!!

• 15 Februari 2014 - 14:08

Bobby & Astrid:

Happy to read you arrived home safely. We really enjoyed your visit. Welcome anytime. ❤️