25 graden, !!!Tijd voor een ijsje - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu 25 graden, !!!Tijd voor een ijsje - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu

25 graden, !!!Tijd voor een ijsje

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

03 Februari 2014 | Verenigde Staten, Jacksonville

Ja, zijn we weer,

Ik moet volgens sommige mensen wel in de avond al mijn blog maken anders begint de dag in Nederland niet zo goed !!! Want dan weet men al dat ze minstens tot 3 uur in de middag moeten wachten tot er kans op een blog is. Want tegen die tijd hebben wij het ontbijt op en ga ik mijn blog maken als ik er 's avonds geen zin of geen puf meer voor had. !!! Dus bij deze het blog van vandaag. Is ook lekker makkelijk deze keer want we hebben het rustig aan gedaan, niet veel uit de auto, nou ja wel even voor een ijsje natuurlijk want met 25 graden wordt dat toch echt wel tijd.

Nadat Jan de kaart nog eens had bekeken hebben we besloten om naar Jacksonville in Florida te gaan. Jan is niet zo lekker, moe, hoesten en dikke kop van een verkoudheid die hij volgens hem heeft opgelopen in Washington, de gids in het capitol was ook verkouden !!!! Dus de zon zal ons zeker goed doen. De weersverwachting is voor de komende dagen prima hier dus we blijven hier nog lekker hangen. We zijn in SC nog wel naar Hilton Head Island geweest, prachtig gebied aan zee, waar alles wel heel luxe is en men eigenlijk allemaal in villadorpjes woont, zelfs de uithangborden die normaal nogal schreeuwerig zijn waren hier zeer bescheiden.

Alle spullen het hotel in gebracht en toen uit eten bij Longhorn. Normaal moet je daar in het weekend lang wachten tot je een tafeltje hebt maar nu was er bijna niemand. Iedereen zat natuurlijk al met bakken chips en bier voor de tv naar de voorbeschouwingen te kijken van de Super Bowl.
Na het eten nog even naar de amerikaanse Gamma, Home Depot, gewoon omdat het kan en Jan altijd wil weten welke materialen hier te koop zijn en wat een grasmaaier hier kost enz.

Nu zitten we lekker op bed te kijken naar de Super Bowl een spel waar ik geen hout van snap maar hier is het net zo iets als Nederland - Duitsland bij voetbal, iedereen zit voor de buis. Ik heb eens een keer tijdens de wedstrijd Nederland - Duitsland mijn ouders uit Zwolle opgehaald, ik kon rondjes draaien op de snelweg, er was echt niemand op de weg, zo is het hier ook op dit moment.

Nou jongens tot de volgende keer, werkse vast voor straks, we zullen aan jullie denken als we ons nog eens insmeren met factor 50 !!! Want de zon is scherp. !!

Groeten Jan en Anneke

• 03 Februari 2014 - 04:16

Arie:

Hoi Jan en Anneke,

Ja dat zijn lekkere temperaturen zeg.
    Jullie zijn nu ook dicht bij St Augustinus een leuk oud (binnen)stadje.
    Wel rete toeristisch vonden wij. Verder een mooi gebied daar.
    Op het State park hebben wij gekampeerd. En toen we naar beneden gingen ook nog op het strand gereden bij Daytona.

Geniet er nog maar lekker van.
    Groet, Arie

• 03 Februari 2014 - 15:02

Joke :

Hoi Jan en An

Fijn dat jullie weer in he warme weer zitten. Jammer dat Jam niet zo fit is, maar zal wel snel opknappen nu. rek het je niet aan dat mensen vinden dat je blog hier `s morgens vroeg moet zijn. Om 3 uur `s middags is er ook niets mis mee. ijn vriendjes waren niet zo blij met de uitslag van de superbowl, jammer dan.

Ga nog even lekker genieten van het zonnetje, doen wij hier ook..

Groetjes, Joke