Het einde is toch echt in zicht nu !!! - Reisverslag uit Port Charlotte, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu Het einde is toch echt in zicht nu !!! - Reisverslag uit Port Charlotte, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu

Het einde is toch echt in zicht nu !!!

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

13 Februari 2014 | Verenigde Staten, Port Charlotte

Hoi allemaal,

Nou het heeft een uur geduurd maar nu staan de foto's weer op de laptop en kan ik dus ook het blog van vandaag (woensdag) maken. We zouden vandaag op tijd vertrekken naar het strand, want tot de middag zou het nog lekker weer zijn, maar daarna was het helemaal klaar met het weer, regen, wind en onweer. Maar helaas kwam de zon er niet door, niet echt heel erg hoor, het was toch 26 graden, maar dan met wolken. Je kon prima buiten zijn en dat hebben we dus ook gedaan.

Gewandeld, gewinkeld, gezeten, koffie gedronken enz. Toch het idee dat je dingen voor het laatst op de foto zet, zoals een bos palmbomen, een huis, de Amerikaanse vlag die je altijd wel ergens ziet hangen. Voor het laatst naar de mall, naar de outback, de wallgreen, dillerts, sears, DQ en nog veel meer.

Vanavond heb ik de koffers weer ingepakt en de we hebben de auto uitgemest, wat verzamelen mensen toch een zooi in vijf weken. De auto was ons huis, onze kast, onze prullenbak, krantenbak, kapstok, voorraadkast en schoenenkast. Maar nu is hij weer netjes en leeg. Nu maar hopen dat de koffers niet te zwaar zijn.

We gaan nu nog ff een wijntje en een biertje drinken, met een knabbeltje erbij en dan maar slapen. morgen weer een dag.

Groeten Jan en Anneke

• 13 Februari 2014 - 09:21

Joke:

Lieve An en Jan

Bedankt dat we mochten meegenieten van jullie prachtige trip. Goeie reis naar huis. En dan lekker nagenieten.

Groetjes, Joke