Naar Charleston in SC - Reisverslag uit Charleston, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu Naar Charleston in SC - Reisverslag uit Charleston, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu

Naar Charleston in SC

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

02 Februari 2014 | Verenigde Staten, Charleston

Hoi allemaal,

Voor ons gaat de zondag net beginnen voor jullie is hij al weer een stuk op streek. Hoop dat jullie het leuk hebben gehad op de emigratiebeurs en dat er nog iemand aan ons heeft gedacht en spullen heeft meegenomen van Canada. !!

We zitten nu in Charleston in SC. Mooie stad die we met regen inreden. Dus de auto is weer toonbaar. Wat zag die er uit zeg, allemaal van de barre tocht in het hoge noorden.
We waren gisteren op tijd weg, met een zere rug van het slechte bed ( was nog nooit voorgekomen) maar ja. Gisteren was het een regenachtige dag, met warme regen dus de sneeuw is hier helemaal weg en de temperatuur ging al naar de 14 graden ondanks de regen. We hadden gekozen voor de kustweg, maar ik moet helaas bekennen dat er van de oceaan maar zelden iets te zien was, er stonden of huizen of hotels voor en dat is toch jammer. maar ach, we hebben het evengoed prima gehad onderweg. We zijn langs de langste flea market in Amerika gereden dat loopt kilometers door, je moet je dat voorstellen als allemaal houten hokjes die langs een vierbaans weg staan, maar waar men, als de markt open is ( alleen in het vakantieseizoen) gewoon kan stoppen en verse spullen kopen, maar ook gewoon kermisspul zeg maar. Zal toch een rare kijk zijn op zón weg, dat alles maar stopt en weer invoegt maar wel heel leuk denk ik. Heb nog wel een foto gemaakt van de hokjes maar die is wel wat bewogen, sorry. In SC viel ons vooral de zware industrie op die er rond de havens daar is. Het stinkt er verschrikkelijk en de verschillende zeearmen worden met hoge bruggen doorkruist. Ben je toch weer blij dat je in de Noordoostpolder woont.

Vannacht wel heerlijk geslapen op een goed bed dus lekker weer uitgerust op pad vandaag. Eerst nog even met Mirjam, Arjan, Julia en Bram gesproken, nog even over de verjaardag gehad en hoe leuk het is dat ze bijna naar school mag. Nu op weg naar Georgia.

Hou van jullie, groeten Jan en Anneke