test 3 - Reisverslag uit Nagele, Nederland van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu test 3 - Reisverslag uit Nagele, Nederland van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu

test 3

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

06 Januari 2014 | Nederland, Nagele

eigenlijk al test 4 want het verhaal wat ik net met liefde geschreven had is ineens niet meer terug te vinden !!!Anneke en computers, het blijft een avontuur.

Maar goed de foto's die ik er bij wilde doen staan nu bij test 2 en blijkbaar heb ik mijn verslag niet opgeslagen. Goed bezig.

Maar goed, het verhaal bij de foto's is dat Tessel al naar haar vakantieadres is gebracht. Tot tevredenheid van beide partijen. Ze zal wel heerlijk verwent worden door de familie Ellen aldaar. Wij zijn blij dat ze zo graag naar Texel wil en dat ze goed verzorgd wordt.

Ook ons huis is klaar voor het gezin van Nick en Lindsey, Evalynn en Noraly kunnen beide op een eigen plekje zich vermaken. Nu maar hopen dat ook Nick en Lin het leuk vinden in de platte polder, want dat is toch wel even anders dan in de grote stad !!!

Vandaag en morgen nog even werken om alles goed achter te laten en dan woensdag nog even de koffer inpakken. Heb onwijs veel zin in deze reis, gezellig samen. We kwamen er achter dat het precies 35 jaar geleden is dat wij samen voor het eerst de oceaan overstaken.

  • 06 Januari 2014 - 20:54

    Mirjam:

    Nou het is gelukt hoor! En het is jullie ook gegund hoor! Geniet er maar lekker van, ik google alvast op vakantiehuizen in florida ;)!! X Mirjam

  • 06 Januari 2014 - 22:17

    Arjan:

    Veel plezier.

    Als het goed is ben ik aangemeld.

  • 07 Januari 2014 - 10:20

    Lindsey:

    Ook ik ben nu aangemeld!!
    Geniet er maar van!!!

  • 07 Januari 2014 - 10:38

    Lisette:

    Ik ben ook aangemeld!

    Heel veel plezier en geniet er lekker van met zijn tweeen!

    Liefs lisette

  • 07 Januari 2014 - 22:21

    Ernst,Sam,Kely En Esmee:

    Heel veel plezier,wij hebben hier ook veel plezier met Tessel.

    Groetjes

  • 08 Januari 2014 - 11:30

    Corina:

    Ik ben heeeeeel erg jaloers :((((((((
    maar gun het jullie wel heeeeel erg en ga jullie volgen zodat ik mee kan genieten:)
    veel Liefs

  • 08 Januari 2014 - 16:18

    Karin Hofstra:

    Hallo Anneke, heeeeeeeeeeel veel plezier en alvast een goede reis. Ik ben zo benieuwd naar alle reisverhalen. knuffel Karin

  • 09 Januari 2014 - 00:15

    Arie:

    Hoi Anneke en Jan,

    Goede reis en een mooie vakantie toegewenst.
    En laat ons maar een beetje meegenieten.

    Arie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nagele

Zuid-Oost Amerika

Miami, the Keys, Great Smoky Mountains

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2014

Weer thuis

13 Februari 2014

Het einde is toch echt in zicht nu !!!

13 Februari 2014

Port Charlotte

11 Februari 2014

Clearwater

10 Februari 2014

Georgia Aquarium
Jan en Anneke

Actief sinds 15 Dec. 2013
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 13597

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 13 Februari 2014

Zuid-Oost Amerika

Landen bezocht: