We zijn er hoor - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu We zijn er hoor - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu

We zijn er hoor

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

10 Januari 2014 | Verenigde Staten, Miami

Hoi allemaal,

Het was gisteren een verschrikkelijk lange dag en ik had echt de puf niet meer om nog wat te schrijven. Maar nu, uitgerust en nog vroeg in de ochtend ga ik er even voor zitten hoor !! Ondanks alle excuses zowel mondeling als, zoals ik net zag, via de mail blijft het zeer vervelend als je reis uiteindelijk ruim 2 uur langer duurt dan was verwacht. We begonnen al met een vertraging op Schiphol, want zoals de piloot zei "er is een panel bij de stuurinrichting die het niet deed"en dat was toch echt onverantwoord !!! Deze moest worden vervangen. Nou weet misschien niet iedereen het, maar ik ben dus niet van het vliegen en niet van hoogte. Een reuzenrad is echt afzien voor mij !! Of eigenlijk zie ik daar van af !!!!. ( is niet iedereen blij met mij, maar oke, (Sorry jongens, voor toen die keer). Maar goed, we zijn naar Parijs vertrokken en daar was het nog erger, we gingen helemaal, vanwege veiligheid. We hadden geluk, we mochten als eerte,met de mensen met een amerikaans paspoort instappen. Jammere is wel dat het zitten in het vliegtuig hierdoor nog langer was, maar goed. Prima plekje hadden we dus dat was oke. Maar we kwamen dus dik 2 uur later pas aan.

MAAR... We hebben een splinter nieuwe Ford Escape, in een beeldschone kleur ( lekker belangrijk !!!) en Jan had een leuke suite geboekt, dus dat maakte uiteindelijke alles heel snel weer goed.

Nu is het 6 uur in de ochtend hier (6 uur tijdverschil) we hebben al koffie op en gaan zo lekker ontbijten en naar de Wallmart voor spullen die we nodig hebben voor onze roadtrip. Daarna lekker naar het strand want het is hier heerlijk weer. Vannacht regen maar nu al weer lekker warm.

Voor mijn collega's werkse en groet ( anders gaan jullie mij nog missen) en voor de rest groetjes Jan en Anneke

  • 10 Januari 2014 - 12:16

    Mirjam:

    Hi pap en mam,

    Fijn dat het uiteindelijk allemaal goed is gekomen, het lijkt me ook niet echt veilig om te vliegen met een kapot paneel, dan toch liever vertraging...

    Ik zat al te wachten op jullie bericht, leuk hoor! Goed dat het bloggen ook gelukt is. Houd ons maar fijn op de hoogte van jullie belevenissen! Ik heb voor het Amerika gevoel maar even mijn trui aan die ik daar gekocht heb en mijn Estee Lauder oogschaduw op, je moet toch wat ;)

    Veel plezier, kus Mirjam

  • 10 Januari 2014 - 14:43

    Arie:

    Hoi zus en zwager,

    Als ik zo die verblijfplaats zie krijg ik gelijk weer kriebels.

    Geniet er van.
    Arie en Catrina

  • 10 Januari 2014 - 18:39

    Jantje En Bert:

    heel veel plezier , geniet er van. groeten

  • 12 Januari 2014 - 17:31

    Mieke & Erik:

    Goed begin,vertraging. Koen heeft op de terug weg ervaren dat een overboekt vliegtuig ook voordelen kan hebben. Hij heeft zeg maar een retour NewYork aan geld voor een nacht slapen in Panama. Hij heeft een wereld tijd gehad. Zeven landen doorkruist. Morgenochtend weer aan t werk. Wij lekker vier gewandeld in voorjaars weertje. Hé heb een super tijd. #enjoy.
    Groetjes Erik en Mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Zuid-Oost Amerika

Miami, the Keys, Great Smoky Mountains

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2014

Weer thuis

13 Februari 2014

Het einde is toch echt in zicht nu !!!

13 Februari 2014

Port Charlotte

11 Februari 2014

Clearwater

10 Februari 2014

Georgia Aquarium
Jan en Anneke

Actief sinds 15 Dec. 2013
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 13595

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 13 Februari 2014

Zuid-Oost Amerika

Landen bezocht: