Naar Lancaster County - Reisverslag uit Lancaster, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu Naar Lancaster County - Reisverslag uit Lancaster, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu

Naar Lancaster County

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

27 Januari 2014 | Verenigde Staten, Lancaster

Hoi allemaal,

De meeste hebben hun eerste werkdag van deze week er al weer op zitten, voor ons begint de dag net, met een lekker ontbijtje.

Gisteren (zondag) zijn we met een stralende zon en de ruitensproeier weer vol met antivries naar het zuiden afgezakt. Een rustig reisdagje was het. De wegen waren prima en we hebben maar 1 sneeuwbui gehad en vergeleken met hetgeen wij de avond er voor hadden meegemaakt was dat dus een makkie.

De bergen zijn weer terug, als op ze op ons hebben gewacht, langs dorpen en steden maar veel ook gewoon huizen tegen bergen aan geplakt door de Lehigh tunnel en over een tolweg zijn we nu in Lancaster County aangekomen en hebben we net geslapen in een Amisch hotel, waar ook een Amisch restaurant bij is. Dus onder een echte quilt (lappendeken) gelegen deze nacht en zondagse koekjes bij de koffie. Echt heel leuk.

Vandaag gaan we eerst naar het informatiecentrum om al vast uit te vissen hoe het hier werkt. We blijven hier nog even dus morgen de country in en vandaag Lancaster City denk ik. We gaan het beleven.

Werkse nog even en tot de volgende keer, Jan en Anneke