Naar Providence Canyon State Park - Reisverslag uit Leary, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu Naar Providence Canyon State Park - Reisverslag uit Leary, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu

Naar Providence Canyon State Park

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

07 Februari 2014 | Verenigde Staten, Leary

Hoi allemaal,

Ja, ja ik weet het, ik heb een dag overgeslagen !!!!

Maar echt gisteren was er niets meer te vertellen dat ik mijn dag niet had, en dat de zon er niet door kon komen dus dat we niet naar het strand konden. Dus ja, ik had een echte off day, ik weet dat andere mensen dat nooit hebben op hun vakantie maar ik wel. We hebben 's middags besloten om naar Georgia te vertrekken en zijn daar 's avonds aangekomen, lekker geslapen en vanmorgen was ik weer zo fris als een hoentje en zo blij als een kind dus acht.

Maar goed hier dan toch weer een echt blog van vandaag. We zijn naar Procidence Canyon geweest, in de volksmond ook wel de Little Grand Canyon genoemd. Zijn naam te danken aan de vorm, want het lijkt er inderdaad op en het heeft ook wel wat van Zion.
De temperatuur was slechts 3 graden maar voor het lopen van een trail echt prima hoor. dus dikke jassen en schoenen weer aan en hup. het is ongeveer anderhalf uur rijden vanuit Leary dus in de loop van de ochtend waren we er. En het was prachtig, stil, en verfijnd kun je wel zeggen. De foto's zeggen veel meer denk ik, ook al is het soms moeilijk om de diepte weer te geven.

We hebben de korte trail gelopen (2 uur) want in de winter kun je alleen de lange trail lopen als je daar van te voren toestemming voor hebt gevraagd, ze moeten weten dat je de bergen in gaat, zeg maar. Ook nu moest je opschrijven wie er naar beneden gingen, welke dag enz. zodat ze eventueel je kunnen gaan zoeken als het fout gaat en je niet op tijd weer bij je auto bent.

Daarna lekker naar huis terug en bloemkool gegeten met een sausje, heerlijk. En nee Arjan, de Hardy's is niet failliet maar was de laatste keer niet zo lekker als eerder, en dan ga niet zo snel weer heen. We eten trouwens deze reis niet elke dag een hamburger zoals de vorige keer, toen jij mee was. !!!

Nu gaan we lekker aan een bakkie koffie met speculaas en morgen zien wel wel weer.

Groeten van Jan en Anneke uit Leary

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Leary

Zuid-Oost Amerika

Miami, the Keys, Great Smoky Mountains

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2014

Weer thuis

13 Februari 2014

Het einde is toch echt in zicht nu !!!

13 Februari 2014

Port Charlotte

11 Februari 2014

Clearwater

10 Februari 2014

Georgia Aquarium
Jan en Anneke

Actief sinds 15 Dec. 2013
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 13584

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 13 Februari 2014

Zuid-Oost Amerika

Landen bezocht: