WEER DIE FOTO'S NIET GOED GEDAAN, hierbij alsnog - Reisverslag uit Leary, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu WEER DIE FOTO'S NIET GOED GEDAAN, hierbij alsnog - Reisverslag uit Leary, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu

WEER DIE FOTO'S NIET GOED GEDAAN, hierbij alsnog

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

15 Januari 2014 | Verenigde Staten, Leary

O, O, O, Anneke en computers het wordt nooit wat !!!

Heb ik het weer niet goed gedaan met de foto vanochtend, dus doe ik het nog maar een keer dus deze foto's horen bij het laatste blog.

Sorry !!!!

  • 24 Januari 2014 - 08:25

    Jantine :

    Hey vakantiegangers,

    Jullie vermaken je prima zie ik wel! Lekker dan, zit ik hier met mijn hongerige maag zie ik die gigantische hamburger voorbij komen :(

    Hahaha veel plezier hoor. Geniet nog maar heerlijk.

    Liefs,
    Jantine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Leary

Zuid-Oost Amerika

Miami, the Keys, Great Smoky Mountains

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2014

Weer thuis

13 Februari 2014

Het einde is toch echt in zicht nu !!!

13 Februari 2014

Port Charlotte

11 Februari 2014

Clearwater

10 Februari 2014

Georgia Aquarium
Jan en Anneke

Actief sinds 15 Dec. 2013
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 13562

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 13 Februari 2014

Zuid-Oost Amerika

Landen bezocht: