Voetsporen in het zand - Reisverslag uit Destin, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu Voetsporen in het zand - Reisverslag uit Destin, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu

Voetsporen in het zand

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

08 Februari 2014 | Verenigde Staten, Destin

Hoi allemaal,

Ja het verschil zit in de details, er staat nu in het ZAND en niet in de SNEEUW.

Vandaag naar Walton Beach geweest, het was helaas niet echt warm, uiteindelijk werd het nog 16 graden, maar voor Walton Beach hoeft het niet perse heel warm te zijn, je kunt er ook heerlijk over wandelen.

Het was heel rustig en als ik zeg dat het water eigenlijk best goed op temperatuur was, dan zou ik liegen. Kijk voor de werkelijke temperatuur maar naar de foto's. Maar acht het was heerlijk om daar te lopen en voor onze allerliefste schatten hebben we nog een groet in het zand getekend. Dus speciaal voor Julia, Evalynn, Bram en Noraly de drie dikke kussen.

Daarna nog naar Silversands geweest, speciaal voor Mirjam even de foto gemaakt. Ja, want ik was er wel vandaag en jij was er niet vandaag. !!!!

Alleen een korte broek gekocht voor Jan verder alleen maar rond gekeken, niets gekocht. Ook zijn we nog een hamburger gaan eten bij de Fife Guys, een nieuwe hamburgertent hier in Amerika, prima te doen, ze worden gebakken waar je bij staat en je kunt zelf bepalen welke groenten, en sausjes je er op wil.

We waren om 9 uur weer thuis, net nog ff chocolademelk gehad en straks op tijd naar bed, want morgen waar we naar Stone Mountain.

Spreek jullie weer, groeten van Jan en Anneke

• 08 Februari 2014 - 07:41

Mirjam:

Hi pap en mam,

Bedankt voor al die foto's speciaal voor mij! Net of ik er ook ben!

Veel plezier nog jullie laatste week!

Liefs Mirjam