Zaterdag de dag van de nascar race - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu Zaterdag de dag van de nascar race - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu

Zaterdag de dag van de nascar race

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

11 Januari 2014 | Verenigde Staten, Miami

Goedemorgen vanuit een nu al lekker warm Florida City. Het is nog vroeg hoor, net 8 uur, maar we hebben het ontbijt al op en gaan straks op weg naar Key West. Vannacht heeft het heerlijk geregend dus alles is lekker fris en de zon komt er al lekker bij.

Waarschijnlijk is het lekker rustig bij Key West want iedereen is hier voor de nascar race. Dus Mirjam wees maar blij dat je niet mee bent want je kreeg Arjan echt niet meer weg hier, met al die mooie raceauto's.

Gisteren een hele rustige dag gehad met koffie drinken, beetje shoppen, potje janken en lekker rondlummelen daarna vroeg naar bed. Niet echt een tekst voor een reisblog maar ja, er is niks meer van te maken en eigenlijk was het heerlijk. !!!!!! We moeten toch ook ff lekker tot rust komen voordat je echt kan gaan genieten van alles wat dit mooie land te bieden heeft. En daar gaan we dus vandaag mee beginnen door onze eerste trip van deze reis naar de Keys.