we zitten nu in Huntsfille nog net Alabama - Reisverslag uit Huntsville, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu we zitten nu in Huntsfille nog net Alabama - Reisverslag uit Huntsville, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu

we zitten nu in Huntsfille nog net Alabama

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

18 Januari 2014 | Verenigde Staten, Huntsville

Goedemorgen allemaal,

Het is hier nog vroeg in de morgen maar we gaan nog anderhalf uur rijden naar Nashville en willen daar vandaag gaan rondkijken.

We zitten nu nog in Alabama, net op de grens met Tennessee. Gisteren een reisdag gedaan, maar wel lekker rustig aan over de 431 ( voor diegene die meekijken op de roadmap). Hele leuke weg, door kleine dorpen en grote stukken natuur echt leuk geweest. We hadden wel een hotel van te voren geboekt, want het is mooi weer en weekend dus druk in de bergen. Veel mensen trekken hier naar toe voor een weekendje weg. Je zag het landschap langzaam veranderen en heuvelachtig worden tot waar we nu zijn. De bergen liggen in de verte op ons te wachten. We hebben wat fot's gemaakt onderweg van verschillende huizen zodat je een indruk krijgt hoe de gemiddelde amerikaan woont. Ze laten hier eerlijk gezegd,gewoon oude huizen wegrotten. Dat is wel zo raar en ook dingen waarvan je denkt, nog best wat van te maken, Jan zag al weer een nieuw project in de vorm van een plantagewoning, het enige wat nog een beetje goed was, was de vlag. !!! Voor jullie een fijne zaterdag nog en tot horens.